Jump to content

dutch fur lovers

bontje3

Recommended Posts

On 9/12/2024 at 1:58 PM, furfetist said:

28 september zijn anderen weer welkom om onze collectie te zien, passen en voelen. Als je dan opgewarmd bent zullen we je lichaam ook maar is masseren met zachte bontjes tot ieders moment. We vragen wel of je zelf ook dingen van bont of nepbont meeneemt. Iedereen is welkom. Hoe meer, hoe vaker we genieten...

Wat leuk dat jullie dat organiseren! 

Wellicht al een keer besproken, maar: Wie kent er naast Robin Coeleveld en Ruby Raccoon nog andere "bekende" Nederlandse bont-diva's?

• Like 1

On 9/24/2024 at 12:32 PM, Botje444 said:

Wellicht al een keer besproken, maar: Wie kent er naast Robin Coeleveld en Ruby Raccoon nog andere "bekende" Nederlandse bont-diva's?

Scarletfox op insta

• Thanks 1

On 9/26/2024 at 1:00 PM, Botje444 said:

Dank! Toch maar weer instagram nemen dus…

Robin blijft geweldig. Ruby post niks nieuws en met geblurred gezicht, helaas. 

Wie zou contact willen om over je furfetish te praten of om snel is onze collectie te zien/voelen en misschien meer als je hot wordt...

8 hours ago, furfetist said:

Wie zou contact willen om over je furfetish te praten of om snel is onze collectie te zien/voelen en misschien meer als je hot wordt...

Zit je op instagram?

• 3 weeks later...

As. zondag 4-11 hou ik weer een 'furplay', wie wil komen en onze collectie/zien/voelen of ermee (samen) spelen ??? Geef me een bericht en kom. Zou leuk zijn als ik ook wat bontstuff van jou kan zien/voelen.

• 2 weeks later...